Noclegi Pod Kiczarą

Gästezimmer in Ustrzykach Dolnych

7.4 die Bewertung
Liczba ocen:4

Łobozew Dolny 60, Łobozew Dolny, 38-700 Ustrzyki Dolne odległość od centrum: 1.3 km

Reklama

Domki Nadmorska Oaza

Ortschaft: Jezierzany

Preis ab: 110 całość

Nasza propozycja:

Schließen

Meinungen und Bewertungen

Gesamtbeurteilung 7.4

Durchschnittsbewertung nach Kriterien:

  • cena/jakość: 7.8
  • wyżywienie: 1
  • czystość: 8
  • obsługa: 7.5
  • udogodnienia: 7
  • wyposażenie: 7.8
  • lokalizacja: 8.2

Wie dieses Objekt bewertet wurde:

  • Wioletta

    die Bewertung 9.7

    Wioletta Król

    Obiekt zgodny z opisem i ze zdjęciami. Jestem bardzo zadowolona i myślę, że za rok też się tam wybiorę. Lokalizacja bardzo dobra - około 10 minut jazdy samochodem do zapory w Solinie - trochę dalej są sklepy z jedzeniem. Samochodem można wszędzie dojechać. Okolica cicha i piękna - można odpocząć od hałasu miasta.

    • cena/jakość: 10/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 9/10
    • udogodnienia: 9/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Piotrek

    die Bewertung 9.3

    Piotrek Mk

    Bylismy u tych panstwa goscmi 3 lata z rzedu za kazdym razem bardzo zyczliwie zostalismy przyjeci. Pokoje czyste dobrze wyposazone spokojna cicha okolica, niedaleko zapory. Ceny pokojow przystepne jak na wysoki standard w nich panujacy... Bardzo chetnie co roku tam wracamy w tym roku jak wszystko dobrze pojdzie to zapewne tez zawitamy.... Z czystym sercem polecamy

    • cena/jakość: 10/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 8/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 8/10

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • die Bewertung 1.7

    mika1179

    Witam wszystkich chciałabym podzielić się ze wszystkimi którzy kiedyś będą chcieli skorzystać z usług tych Państwa, otóż już pierwszego dnia naszego pobytu zostaliśmy zatopieni w pokoju, ponieważ pękł zawór w łazience zostaliśmy więc przeniesieni do drugiego pokoju, wieczorem po powrocie wchodzę do łazienki i co? znowu woda mało tego, że do końca pobytu podłoga w łazience była cały czas mokra codziennie trzeba było nieźle się dopraszać o odrobinę ciepła w pokoju, pomijając fakt, że Pani właścicielka przez nasz cały pobyt sprawiała wrażenie jakbyśmy jej przeszkadzali na koniec zrobiła nam awanturę wykrzykując, że to my tą wodę rozlewaliśmy (zaznaczam nawet raz nie ubiegałam się o żaden zwrot kosztów więc niby dlaczego miałabym psuć sobie urlop rozlewając wodę) i najważniejsze PRZYZNAŁA SIĘ ŻE PODCZAS NASZEJ NIE OBECNOŚCI BYŁA W WYNAJMOWANYM PRZEZ NAS POKOJU cytuję,, JA TU BYŁAM JAK WAS NIE BYŁO I WIDZIAŁAM" jak dla mnie jest to po prostu żenada po tym tekście nie miałam już ochoty nawet nic wyjaśniać. Ostrzegam wszystkich którzy zechcą tam pojechać ZERO PRYWATNOŚCI I JAKIEGOKOLWIEK POZYTYWU.

    • cena/jakość: 1/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 2/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 1/10
    • wyposażenie: 1/10
    • lokalizacja: 5/10

    Mehr lesen Schliessen

    Odpowiedź obiektu

    Jest nam niezmiernie przykro, że podczas pobytu w wynajmowanym przez Państwo pokoju, doszło do awarii w łazience (uszkodzeniu uległ zawór doprowadzający wodę do toalety). Licząc na Państwa wyrozumiałość oraz chcąc jak najszybciej usunąć usterkę, OD RAZU zaproponowaliśmy przeniesienie do sąsiedniego dużo większego pokoju z w pełni wyposażoną kuchnią oraz łazienką z wanną i natryskiem. Awaria ta wystąpiła z niczyjej winy (złośliwość rzeczy martwych), więc byliśmy przekonani, że jeżeli zaoferujemy przestronniejszy, lepiej wyposażony pokój, to w pewnym stopniu zrekompensuje to Państwu zakłócony wypoczynek.
    SZYBKO SIĘ OKAZAŁO JAK BARDZO SIĘ POMYLILIŚMY
    Napisała Pani, że zostaliście zatopieni w pokoju choć żadna z Waszych rzeczy nie została zniszczona (zatopiona). Po przeniesieniu do drugiego pokoju tego samego dnia, wieczorem około godziny 23:00 czyli jakieś 2 GODZINY PO TYM jak wrócili Państwo do naszego obiektu, zadzwoniła Pani, że w drugiej łazience na podłodze jest woda. Zestresowani poprzednią sytuacją szybko przyszliśmy sprawdzić czy nie ma jakiś nowych awarii, pomyśleliśmy już o jakimś pechu – 2 razy problem z wodą tego samego dnia?! Gospodarz wspólnie z Pani partnerem sprawdzili łazienkę i NIE ZNALEŹLI ŻADNYCH WYCIEKÓW, a woda o której Pani mówiła znajdowała się w pobliżu wanny, więc logicznie rzecz biorąc, skoro w łazience wszystko działało bez zarzutu, to skąd wzięła się ta woda na podłodze??? Nigdy też NIE SPRAWDZAMY pokoi w trakcie ich wynajmowania przez turystów i u Państwa też nie sprawdzaliśmy, powiedzieliśmy tak celowo, żeby przystopować PANI kreatywność w wymyślaniu problemów. Jeżeli chodzi o temperaturę w pomieszczeniach, to w całym budynku panowała taka sama – okna mieli Państwo uchylone jednocześnie domagając się dogrzewania (sierpień). Nie ubiegała się Pani o zwrot kosztów, ale w dniu zakwaterowania (sezon letni) zaczęli Państwo negocjować cenę, mimo że wszystko było już wcześniej ustalone telefonicznie i zaakceptowane. Po odmowie dodała Pani: „No zobaczymy jeszcze jaka będzie pogoda”. Jeżeli dobrze rozumiemy: „Wychodzi słoneczko - windujemy ceny do góry, chowa się za chmurką – obniżamy, a jak jest burza to dopłacamy gościom za pobyt???” Nigdzie tak nie ma.
    Wystawiła nam Pani najniższa ocenę za WYŻYWIENIE, którego nie oferujemy. Ocenia Pani negatywnie wszystko, nawet to czego nie ma – czy to uczciwe????? Proszę się też nie dziwić, że właścicielka nie tryskała radością, przez cały pobyt sumiennie pracowała Pani na TAKIE A NIE INNE podejście właścicieli, zresztą wiele razy hamowana w swoich wypowiedziach przez partnera. Nie dało się nie zauważyć, że od tej sytuacji z zaworem dla Pani pobyt był praktycznie skończony.
    Nie ma Pani przed czym ostrzegać innych, bo każdy kto choć raz u nas był (wyłączając Panią) wie, że u nas można poczuć się jak w domu i naprawdę porządnie wypocząć, a najlepszym dowodem jest to, że znaczna część wczasowiczów każdego roku do nas wraca. Przez 4 lata funkcjonowania naszego obiektu, pierwszy raz trafiła nam się tak niezadowolona turystka. Miejmy nadzieję, że ostatni. Pozdrawiamy.

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Dorota

    die Bewertung 10

    Dorota Lora

    Bardzo chcieli byśmy podziękować prze sympatycznym właścicielom za miłe przyjęcie i gościnność. Polecamy wszystkim którzy się wybierają w tamte okolice to miejsce,cisza ,spokój, piękne widoki .Podczas Naszego pobytu czuliśmy się jak w domu .jeszcze raz z całego serca dziękujemy i na pewno w tym roku jeszcze u Państwa zagościmy DOROTA I MARCIN.

    • cena/jakość: 10/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?