Gästezimmer

Noclegi Pod Kiczarą 7.4 / 10

Pokoje gościnne o wysokim standardzie do wynajęcia w prywatnym domu w Łobozewie Dolnym. Dom jest położony w pięknej okolicy około 4 km od Jeziora Solińskiego. Pokoje posiadają osobne wejścia, łazienka i toaleta na I piętrze są w oddzielnych pomieszczeniach, dobrze wyposażone kuchnie w całości udostępnione dla gości. Do dyspozycji gości również: - plac zabaw dla dzieci (domek z balkonikiem, huśtawki, zjeżdżalnia, ścianki wspinaczkowe, piaskownica) - internet bezprzewodowy - w każdym pokoju telewizor LED (naziemna telewizja cyfrowa) - obszerne miejsce parkingowe (dla gości bezpłatne) CENNIK / REZERWACJA: W zależności od długości pobytu od 40zł do 50zł od osoby. Cena do negocjacji poza sezonem. Dzieci do lat 3 gratis Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. REZERWACJA POBYTU WYŁĄCZNIE TELEFONICZNIE, NIE ODPOWIADAMY NA E-MAILE. Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości ustalonej z właścicielem obiektu na konto bankowe lub przekazem pocztowym. Dane do przelewu, numer konta: Alicja Łazor ING BANK ŚLĄSKI: 80 ...zobacz telefon 919...zobacz telefon W tytule przelewu proszę wpisać termin rezerwacji, nr tefefonu i ilość osób. W OKRESIE WAKACYJNYM: 01 LIPIEC - 31 SIERPIEŃ - minimalny okres rezerwacji to 3 doby, - w przypadku rezygnacji lub skrócenia terminu pobytu nie zwracamy kosztów za nie wykorzystany okres. Więcej informacji dostępnych telefonicznie. SERDECZNIE ZAPRASZAMY
podkiczara.dobrynocleg.pl
Sehen podobne oferty

4 Bewertungen turystów 7.4 / 10

  • cena/jakość 7.8
  • czystość 8
  • obsługa 7.5
  • Annehmlichkeiten 7
  • Ausrüstung 7.8
  • Lokalisierung 8.2
  • wyżywienie 1
Wioletta Król
9.7

Wioletta Król

Obiekt zgodny z opisem i ze zdjęciami. Jestem bardzo zadowolona i myślę, że za rok też się tam wybiorę. Lokalizacja bardzo dobra - około 10 minut jazdy samochodem do zapory w Solinie - trochę dalej są sklepy...

Piotrek Mk
9.3

Piotrek Mk

Bylismy u tych panstwa goscmi 3 lata z rzedu za kazdym razem bardzo zyczliwie zostalismy przyjeci. Pokoje czyste dobrze wyposazone spokojna cicha okolica, niedaleko zapory. Ceny pokojow przystepne jak na wys...

mika1179
1.7

mika1179

Witam wszystkich chciałabym podzielić się ze wszystkimi którzy kiedyś będą chcieli skorzystać z usług tych Państwa, otóż już pierwszego dnia naszego pobytu zostaliśmy zatopieni w pokoju, ponieważ pękł zawór ...

odpowiedź obiektu
19.09.2014r. godz. 22:48:24

Jest nam niezmiernie przykro, że podczas pobytu w wynajmowanym przez Państwo pokoju, doszło do awarii w łazience (uszkodzeniu uległ zawór doprowadzający wodę do toalety). Licząc na Państwa wyrozumiałość oraz chcąc jak najszybciej usunąć usterkę, OD RAZU zaproponowaliśmy przeniesienie do sąsiedniego dużo większego pokoju z w pełni wyposażoną kuchnią oraz łazienką z wanną i natryskiem. Awaria ta wystąpiła z niczyjej winy (złośliwość rzeczy martwych), więc byliśmy przekonani, że jeżeli zaoferujemy przestronniejszy, lepiej wyposażony pokój, to w pewnym stopniu zrekompensuje to Państwu zakłócony wypoczynek. SZYBKO SIĘ OKAZAŁO JAK BARDZO SIĘ POMYLILIŚMY Napisała Pani, że zostaliście zatopieni w pokoju choć żadna z Waszych rzeczy nie została zniszczona (zatopiona). Po przeniesieniu do drugiego pokoju tego samego dnia, wieczorem około godziny 23:00 czyli jakieś 2 GODZINY PO TYM jak wrócili Państwo do naszego obiektu, zadzwoniła Pani, że w drugiej łazience na podłodze jest woda. Zestresowani poprzednią sytuacją szybko przyszliśmy sprawdzić czy nie ma jakiś nowych awarii, pomyśleliśmy już o jakimś pechu – 2 razy problem z wodą tego samego dnia?! Gospodarz wspólnie z Pani partnerem sprawdzili łazienkę i NIE ZNALEŹLI ŻADNYCH WYCIEKÓW, a woda o której Pani mówiła znajdowała się w pobliżu wanny, więc logicznie rzecz biorąc, skoro w łazience wszystko działało bez zarzutu, to skąd wzięła się ta woda na podłodze??? Nigdy też NIE SPRAWDZAMY pokoi w trakcie ich wynajmowania przez turystów i u Państwa też nie sprawdzaliśmy, powiedzieliśmy tak celowo, żeby przystopować PANI kreatywność w wymyślaniu problemów. Jeżeli chodzi o temperaturę w pomieszczeniach, to w całym budynku panowała taka sama – okna mieli Państwo uchylone jednocześnie domagając się dogrzewania (sierpień). Nie ubiegała się Pani o zwrot kosztów, ale w dniu zakwaterowania (sezon letni) zaczęli Państwo negocjować cenę, mimo że wszystko było już wcześniej ustalone telefonicznie i zaakceptowane. Po odmowie dodała Pani: „No zobaczymy jeszcze jaka będzie pogoda”. Jeżeli dobrze rozumiemy: „Wychodzi słoneczko - windujemy ceny do góry, chowa się za chmurką – obniżamy, a jak jest burza to dopłacamy gościom za pobyt???” Nigdzie tak nie ma. Wystawiła nam Pani najniższa ocenę za WYŻYWIENIE, którego nie oferujemy. Ocenia Pani negatywnie wszystko, nawet to czego nie ma – czy to uczciwe????? Proszę się też nie dziwić, że właścicielka nie tryskała radością, przez cały pobyt sumiennie pracowała Pani na TAKIE A NIE INNE podejście właścicieli, zresztą wiele razy hamowana w swoich wypowiedziach przez partnera. Nie dało się nie zauważyć, że od tej sytuacji z zaworem dla Pani pobyt był praktycznie skończony. Nie ma Pani przed czym ostrzegać innych, bo każdy kto choć raz u nas był (wyłączając Panią) wie, że u nas można poczuć się jak w domu i naprawdę porządnie wypocząć, a najlepszym dowodem jest to, że znaczna część wczasowiczów każdego roku do nas wraca. Przez 4 lata funkcjonowania naszego obiektu, pierwszy raz trafiła nam się tak niezadowolona turystka. Miejmy nadzieję, że ostatni. Pozdrawiamy.

Dorota Lora
10

Dorota Lora

Bardzo chcieli byśmy podziękować prze sympatycznym właścicielom za miłe przyjęcie i gościnność. Polecamy wszystkim którzy się wybierają w tamte okolice to miejsce,cisza ,spokój, piękne widoki .Podczas Naszeg...

Obiekty, które mogą Cię zainteresować

Bildergalerien der umliegenden Orte

pokaż listę ukryj listę