Gościniec Podkowa

Gästehaus we Włodawie

7.5 die Bewertung
Liczba ocen:4

Sprawdzony przez eholiday.pl

ul. Kraszewskiego 3 , 22-200 Włodawa odległość od centrum: 0.5 km

+48 xxx-xxx-xxx Anzeigen

Reklama

Domki "Falsztyn"

Ortschaft: Falsztyn

Preis ab: 250 całość

Meinungen und Bewertungen

Gesamtbeurteilung 7.5

Durchschnittsbewertung nach Kriterien:

  • cena/jakość: 7.2
  • wyżywienie: 6.7
  • czystość: 7.2
  • obsługa: 7.5
  • udogodnienia: 7.5
  • wyposażenie: 7.8
  • lokalizacja: 8.5

Wie dieses Objekt bewertet wurde:

  • Janina

    die Bewertung 8.7

    Janina Czerniak

    Byliśmy z żoną i dziećmi we Wszystkich Świętych, by odwiedzić groby dalszej rodziny. Jesteśmy zadowoleni, dzieci również.

    • cena/jakość: 9/10
    • czystość: 9/10
    • obsługa: 9/10
    • udogodnienia: 8/10
    • wyposażenie: 8/10
    • lokalizacja: 9/10

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • die Bewertung 9.9

    jast

    Bardzo przytulny hotel. Plus za pokoje rodzinne i za łóżeczko dla dzieci. Atmosfera taka rodzinna, właściciele lokalu jak i również personel bardzo życzliwy, pomocny. Śniadanie w formie szweckiego stołu więc można się najeść. Gorąco polecam ten hotel. My napewno jeszcze tu wrócimy!

    • cena/jakość: 10/10
    • wyżywienie: 10/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 9/10

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • czery31

    die Bewertung 9

    Czery31 .

    Byłem w Gościńcu Podkowa kolejny raz, tym razem z rodziną. Zatrzymaliśmy się tu na dwa dni, by skorzystać z części urlopu. W okolicy mieliśmy urokliwe lasy, jeziora, ścieżkę rowerową, a także były obóz zagłady w Sobiborze, który jest naprawdę przerażającą lekcją historii. Sam obiekt jest w porządku, zajęliśmy pokój w nowo wybudowanej części. Wyposażenie w pokoju bez zarzutów, czysto, łóżka dość wygodne. Posiłki również przypadły nam do gustu. Niewykluczone, że wrócimy tu w czasie Festiwalu Trzech Kultur.

    • cena/jakość: 9/10
    • wyżywienie: 9/10
    • czystość: 9/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 8/10
    • wyposażenie: 9/10
    • lokalizacja: 9/10

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Patrycja

    die Bewertung 2.7

    Patrycja Juszczak

    Zero poszanowania klienta! Nikomu nie polecam tego obiektu! No, ale od początku... Na stronie internetowej Goscinca widnieje informacja: "Istnieje możliwość indywidualnych uzgodnień cen oraz godzin posiłków.", ustaliliśmy więc z obsługą, że śniadanie zjemy o godzinie 11:00. Przed godziną 01:00 w nocy zawitała do nas Pani z informacją, iż rano będą przygotowywania do jakiejś imprezy i jeżeli chcemy zjeść to zapraszają nas o 08:30 do restauracji. Nie pasowała nam ta opcja i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy za zapłacone z góry śniadanie na co otrzymaliśmy odpowiedź właścicielki, że nie ma zwrotów i śniadania są wydawane w określonych godzinach, wcale nie musimy jeść. Było już późno i nie chcieliśmy się kłócić. Nastawiliśmy budzik na 07:30 żeby zdążyć na posiłek. Jak zobaczyłam co zaserwowano to z bezsilności opadły mi ręce!!! Na sali było już goście hotelowi (w sumie około 10 osób bez naszej czwórki) i wszystko zostało już zjedzone! Na talerzu były 3 plasterki szynki, dwie kromki chleba i zabrakło nawet wody zaparzenia herbaty, przez co zrobiła się spora kolejka. Poszłam wtedy do kuchni i poprosiłam o wodę, masło i trochę sera. Gdy to doniesiono stałam przy dystrybutorze z wodą i jak chciałam sobie nałożyć jedzenie to już nic nie było!!! Zapłaciłam za śniadanie 20 zł i zjadłam ostatnie jajko sadzone zagryzając odmrażanym chlebem bez masła! Moja cierpliwość się skończyła, kiedy poprosiłam Panią właścicielkę o szklankę soku. Odpowiedź brzmiała następująco: "może sobie Pani sok kupić w barze", na moje pełne zdziwieniu spojrzenie dodała jeszcze: "a zapłaciła Pani 240 zł za nocleg?". Zaśmiałam się jej prosto w twarz. Tyle o historii ze śniadaniem. Teraz o pokoju. O gustach się nie dyskutuje, ale kiedy na telewizorze (z resztą zepsutym) zalega centymetrowa warstwa kurzu to nóż się w kieszeni otwiera. Narzuta na łóżko w apartamencie błękitnym śmierdziała lumpeksem, na wykładzinie pełno plam (bałam się chodzić bez klapek), rozwalający się prysznic, brudny stolik i popękane szkło pod lusterkiem. Nie mogłam się doczekać kiedy opuszczę ten "gościniec", kiedy nadeszła wyczekiwana chwila, już po oddaniu kluczy i ruszeniu samochodu patrzę, że biegnie za nami Pani właścicielka. Zatrzymaliśmy auto. Kobieta zaczęła krzyczeć, że zabraliśmy ręcznik!!! Wtedy kolega, z którym byłam już nie wytrzymał i rozpętała się awantura. Sprawdzając pokój nie rozejrzała się dokładnie. Ręcznik został powieszony na balkonie żeby wysechł bo był mokry. Tak wyglądał mój pobyt w "Podkowie". Jeszcze raz nikomu nie polecam! Jeżeli ktoś ceni sobie szacunek, spokój i adekwatny stosunek jakości do ceny powinien omijać to miejsce szerokim łukiem. 160 zł wydane w błoto!!! Czuję się oszukana! Wszystko udokumentowałam zdjęciami. Dodam jeszcze, że nie byliśmy jedynymi niezadowolonymi gośćmi. Byłam świadkiem "rozmowy" klienta z właścicielem, który też narzekał na jakość oferowanych usług.

    • cena/jakość: 1/10
    • wyżywienie: 1/10
    • czystość: 1/10
    • obsługa: 1/10
    • udogodnienia: 4/10
    • wyposażenie: 4/10
    • lokalizacja: 7/10

    Mehr lesen Schliessen

    Odpowiedź obiektu

    WYJAŚNIAMY
    Każdego klienta szanujemy i liczymy się z jego opinią. Istnieją jednak ludzie pretensjonalni, którym zawsze coś nie odpowiada. Każdy klient ma prawo zgłosić personelowi swoje niezadowolenie i zaobserwowane usterki,a po braku zainteresowania może pokój opuścić i żądać zwrotu pieniędzy. Takiego zgłoszenia nie było z Państwa strony. Każdy hotel ma określone godziny wydawania śniadań. U nas to czas 7.00 - 8.30. Nieprawdą jest, że zapłaciła Pani za śniadanie, ponieważ u nas ceny dotyczą pokoju, a śniadanie dajemy gratisowo (można z niego skorzystać lub zrezygnować). Nieprawdą też jest, że o godz. 01.00 ktoś Panią niepokoił. Wróciliście Państwo około 22.00 i wtedy odbyła się ta rozmowa. Barmanka pracowała do godz. 23.00!
    Śniadania u nas serwowane są w formie szwedzkiego stołu. Podajemy produkty mleczne, serowe, jajeczne, mięsne oraz warzywne, kawę, herbatę i mleko - bogaty asortyment. Dbając o klienta, systematycznie donosimy z kuchni potrawy, aby były ciepłe i smaczne, aby długo nie stały na stole.
    Tego lata temperatura dochodzi do prawie 40 stopni, a więc wszystkie okna są stale otwarte. Niewykluczone, że stojący przy otwartym oknie telewizor mógł się przykurzyć, tym bardziej, że dzień wcześniej na ulicy trwały prace remontowe. Za to Panią przepraszamy. Bez trudu można było ten kurz usunąć, gdyby Pani to zgłosiła. Niestety, ale niczego z "lumpeksu" nie posiadamy, nawet narzuty. Jeśli chodzi o ręcznik ... Grzecznie zostało powiedziane, że w pokoju brak jest ręcznika. Chamskie zachowanie Pani kolegi nie pozwoliło na spokojne wyjaśnienie problemu.
    Gośćmi naszego hotelu często są turyści z różnych krajów, którzy nocują w wielu hotelach i wysoko nas oceniają, np. na booking.com. Takich gości jak Państwo nie życzymy żadnemu hotelowi.

    Mehr lesen Schliessen

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?